اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

بلین: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم

سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.

بلین: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها 2023 روز سه‌شنبه 16 خرداد ماه از ساعت 14:10 به مصاف ژاپن خواهد رفت.

فلیپ بلین؛ سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن پس از آخرین جلسه تمرینی این تیم و پیش از دیدار برابر ایران در لیگ ملت‌ها 2023 اظهار کرد: هفته نخست بسیار برای ژاپن مهم است چرا که در این مدت میزبان هستیم. تلاش می‌کنیم تیم خود را به بهترین شکل ممکن آماده کنیم. بعضی از بازیکنانمان به تازگی از ایتالیا به تیم ملحق شده‌اند و این وضعیت را کمی پیچیده کرده است اما به هر حال بایستی بهترین عملکرد را مقابل هوادارانمان به نمایش بگذاریم.

بلین در ادامه افزود: از زمانی که در ژاپن به مربیگری مشغول شدم به دفعات مقابل ایران بازی کردیم. همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.

وی در خصوص تغییر نسل در تیم ملی والیبال ایران و پیوستن بازیکنان جدید به این تیم اضافه کرد: بعد از مدت‌ها یک انقلاب در ترکیب تیم ملی والیبال ایران رخ داد اما رقابت همچنان در جریان است. در طول مسابقات نیز شاهد هستید که بازیکنان جدید و جوان می‌درخشند. در تیم ملی والیبال ژاپن نیز این موضوع صدق می‌کند. از بازیکنان جوان انتظار می‌رود که روز به روز پیشرفت کنند و عملکرد بهتری به نمایش بگذارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول