اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شهادت کودک فلسطینی بر اثر جراحت وارده در تیراندازی صهیونیست‌ها

یک کودک سه ساله فلسطینی که دو روز پیش در نتیجه تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهر رام‌الله زخمی شده بود، به شهادت رسید.

شهادت کودک فلسطینی بر اثر جراحت وارده در تیراندازی صهیونیست‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد التمیمی» کودک سه ساله فلسطینی که دو روز پیش در جریان تیراندازی نظامیان صهیونیست در شهرک النبی صالح واقع در شمال رام‌الله زخمی شده بود، به شهادت رسید.

بنابر گزارش وبگاه «شهاب نیوز»، این کودک فلسطینی از ناحیه سر مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفته و زخمی شده و در بیمارستانی در رام‌الله بستری بود.

جنبش حماس نیز در واکنش به شهادت این کودک فلسطینی اعلام کرد که این جنایت‌های رژیم اشغالگر هرگز ما را از ادامه راه مبارزه و مقاومت بازنخواهد داشت.

حماس تأکید کرد: «جنایت‌های مکرر رژیم اشغالگر علیه کودکان ما که آخرین مورد آن نیز شهادت التمیمی بود و همزمان با روز جهانی کودکان قربانی جنگ توسط اشغالگران به شهادت رسید، نشان داد که بایستی رژیم صهیونیستی اشغالگر را در فهرست ننگن هدف قرار دادن کودکان درج و این رژیم را به دلیل ارتکاب جنایت‌های مستمر علیه ملت فلسطین مجازات کرد».

حماس همچنین تأکید کرد که این جنایت‌ها و تجاوزات علیه ملت فلسطین هرگز ملت ما را از ادامه راه مبارزه و مقاومت در دفاع از سرزمین و مقدسات آن تا تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس، باز نخواهد داشت.

 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول