اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

رونمایی از پوستر تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2023 +عکس

از پوستر تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2023 رونمایی شد.

رونمایی از پوستر تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت‌های 2023 +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران از فردا سه شنبه 16 خرداد ماه در لیگ ملت‌های والیبال 2023 در کشور های ژاپن، هلند و آمریکا به مصاف رقبای خود خواهد رفت.

در همین راستا طبق سنوات گذشته دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال با طراحی و انتشار پوستری به معرفی بازیکنان و سرمربی ایرانی این تیم اقدام کرد.

بهروز عطایی، سرمربی ایرانی تیم ملی کشورمان به عنوان رهبر و هدایت کننده تیم ملی به همراه 15 بازیکن ایران در لیگ ملت های والیبال 2023 حضور دارد. در این پوستر، مردان والیبال کشورمان در فضایی با هویت بصری لیگ ملت ها به عنوان قهرمانان و ستاره های والیبال دنیا حضور دارند. محور این اثر، کاپیتان سید محمد موسوی به عنوان ستون تیم ایران با فرم هیرو (قهرمان) عرض اندام می کند.

نحوه چیدمان و قرار گرفتن بازیکنان فارغ از اولویت بندی و موثر بودن در مسابقه به صورت شانه به شانه و پشت به پشت، نشان گر انسجام تیمی ایران با فرمی آزاد ولی حماسی است که با چهره هایی مصمم با شعار «ما برای آخرین امتیاز می جنگیم» برای پیکار و دفاع از اعتبار والیبال ایران در دنیا تا آخرین لحظه تلاش خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول