اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اسامی اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اعلام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری از انتصاب اعضای ستاد انتخابات استان خبر داد.

اسامی اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اعلام شد

محسن حسین‌میرزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از انتصاب اعضای ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: با حکم استاندار، حسین کاووسی به عنوان دبیر ستاد انتخابات استان منصوب شد.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری افزود: محمدحسین خدابنده به عنوان رئیس کمیته مالی و پشتیبانی، فرشاد طهماسبی به عنوان رئیس کمیته حقوقی و سید مطلب غفاری به عنوان رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد انتخابات منصوب شدند.

وی همچنین از انتصاب مهران مرادی به عنوان رئیس کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی، یدالله گودرزی به عنوان رئیس کمیته امنیتی و انتظامی و سید مهدی موسوی به عنوان عضو ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری خبر داد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال، گفت: افرادی که قصد ثبت‌نام در انتخابات مجلس را دارند، باید تا ۲۵ خردادماه از سمت خود استعفا کنند و استعفای آن‌ها پذیرفته شود.

حسین‌میرزایی اضافه کرد: داوطلبان نمایندگی مجلس باید هنگام ثبت‌نام گواهی رسمی مبنی بر قبول استعفا و عدم اشتغال خود را ارائه کنند.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول