اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

463 زائر خانه خدا هفته آینده از قشم عازم عربستان می شوند

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد: 463 زائر خانه خدا 25 و 26 خرداد راهی عربستان می شوند.

463 زائر خانه خدا هفته آینده از قشم عازم عربستان می شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ادریس راموز معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم امروز اظهار کرد: با تاکید ویژه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، برنامه ریزی های متعددی جهت انجام مقدمات بدرقه و استقبال از حجاج در فرودگاه قشم صورت گرفته است. 

وی ادامه داد: سازمان منطقه آزاد قشم نیز همراه با مردم و بخش های مختلف جامعه، جهت برگزاری هرچه باشکوه تر مراسم حج به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای جهان اسلام، به اجرای برنامه های متنوعی خواهد پرداخت. 

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در پایان تصریح کرد: برای تسهیل اعزام زائران جزیره، امسال برای نخستین بار اعزام حجاج از فرودگاه قشم به مکه مکرمه با پرواز مستقیم صورت می‌گیرد و در صورت اجرای موفق شاهد استمرار این رویه در سال های آینده خواهیم بود. 

براساس این گزارش، 463 تن از زائران خانه خدا در قالب چهار کاروان در روزهای 25 و 26 خردادماه با دو پرواز مستقیم خط هوایی ایران ایر از فرودگاه جزیره قشم عازم سفر حج به کشور عربستان خواهند شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول