اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

زمان ویرایش توئیت‌ها افزایش یافت

پنجره زمانی توئیتر برای ویرایش توئیت‌ها اکنون یک ساعت است، اما کاربران هنوز باید هزینه آن را بپردازند.

زمان ویرایش توئیت‌ها افزایش یافت

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از ورج، مشترکین توئیتر بلو می‌توانند 7.99 دلار در ماه برای نماد علامت تیک آبی و امکان ویرایش توئیت‌ها تا 60 دقیقه پس از پست پرداخت کنند.

توئیتر بالاخره پاییز گذشته دکمه ویرایش مورد انتظار خود را اضافه و این ویژگی را به مشترکین توئیتر آبی محدود کرد و فقط در عرض 30 دقیقه پس از پست اجازه تغییرات در توئیت‌های اصلی (نه پاسخ‌ها) را داد، اما اکنون زمان این تغییر افزایش یافته است.

حساب رسمی توئیتر اکنون می گوید که پنجره ویرایش توئیت دو برابر شده و به یک ساعت رسیده است. پستی که این ویژگی را اعلام می‌کرد، لحظاتی پس از پخش زنده ویرایش شد تا این تغییر را آزمایش کند، اما هیچ ویرایش دیگری از مرز سی دقیقه برای نشان دادن اضافه نشد!.

عده زیادی از ثبتنام های توئیتر بلو شکایت دارند که کند بوده و بسیاری از بخش های مختلف این بسته پولی برای آنها کار نمی کند. در عین حال، تبلیغات کمتر ویژگی‌ای است که به‌عنوان یکی از گزینه ها برای توئیتر بلو تبلیغ می‌شود درحالیکه هنوز عرضه نشده است.

البته، برخی از کاربران هنوز هم منتظر تقسیم درآمد تبلیغاتی هستند که ایلان ماسک در ماه فوریه(بهمن) وعده داده بود و به نظر نمی رسید هرگز از راه برسد.

توئیتر اکنون تنها یک سوم قیمتی که ماسک برای آن در سال گذشته پرداخت کرد، ارزش دارد و طبق گزارش ها، فروش تبلیغات برای پنج هفته در بهار امسال 59درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول