اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ثبت بیش از ۲۸۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: با آغاز موج سفرها آمار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان در روزهای 13 تا 15 خرداد به ۲۸۴ هزار و ۶۹۶ مورد رسید.

ثبت بیش از ۲۸۴ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی اداره‌‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، روح‌الله غلامی گفت: ۲۸۴ هزار و ۶۹۶ تردد در روزهای ۱۳ تا ۱۵ خرداد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: از این میزان ۱۴۱ هزار و ۱۰ مورد مربوط به آمار تردد ورودی‌ به استان چهارمحال و بختیاری است.

وی یادآور شد: محور شهرکرد به فرخشهر با ۱۴۹ هزار و ۴۹۳ تردد، پرترددترین محور بود که نسبت به سال گذشته ۱۲ درصد افزایش وسیله نقلیه در این محور به ثبت رسیده است.

غلامی اظهار داشت: کمیته حمل‌ و نقل و سوخت استان با مدیریت این‌ اداره‌کل آماده‌سازی بخش‌های مختلف به منظور استقبال از مسافران تابستان را در برنامه دارد و به منظور افزایش ایمنی شعار ۲ ساعت رانندگی و ربع ساعت استراحت در مجتمع خدماتی رفاهی را بیان کرده است.

وی تصریح کرد: ۴۲ گروه راهداری چهارمحال و بختیاری با مجموع ۴۵۰ نیروی انسانی در مدت سفرهای تابستانی به مسافران و رانندگان خدمت‌رسانی می‌کنند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول