اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ضرورت ایجاد زنجیره ارزش افزوده برای تولیدات عشایر در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ما تا کنون در بحث ایجاد زنجیره ارزش افزوده برای تولیدات عشایری در استان اقدام ویژه‌ای انجام نداده‌ایم و این محصولات عمدتا به صورت خام به فروش می‌رود و عشایر نمی‌توانند از قیمت تمام شده آن بهره‌مند شوند.

ضرورت ایجاد زنجیره ارزش افزوده برای تولیدات عشایر در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین برزگر بعدازظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: رسالت امور عشایر به عنوان متولی این حوزه حفظ فرهنگ و آدام و رسوم این اقوام است و همچنین باید از ظرفیت اجرایی تمام بخش‌های دولتی در راستای خدمات‌رسانی بهتر به عشایر بهره برد.

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ما تا کنون در بحث ایجاد زنجیره ارزش افزوده برای تولیدات عشایری در استان اقدام ویژه‌ای انجام نداده‌ایم و این محصولات عمدتا به صورت خام به فروش می‌رود و عشایر نمی‌توانند از قیمت تمام شده آن بهره‌مند شوند.

وی افزود: باید با ایجاد شورای عشایری استان خدمات، نظارت‌ها و زیرساخت‌ها با یک برنامه‌ریزی قوی‌تر و منسجم‌تر بیش از گذشته انجام شود.

برزگر اضافه کرد: بیش از ۲۰ درصد تولیدات بخش کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری وابسته به عشایر است.

گفتنی است، در پایان این مراسم که با حضور مهدی میزبان معاون توسعه و امور زیربنایی سازمان امور عشایر برگزار شد محمد محمودی به عنوان مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری معارفه و از خدمات یحیی حسین‌پور تجلیل شد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول