اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آموزش و پرورش از آثار سینمایی در حوزه تعلیم و تربیت حمایت می‌کند

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: قابلیت‌ها و مزیت‌های سینما در امر تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست و آموزش و پرورش از تولید آثار سینمایی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان حمایت می‌کند.

آموزش و پرورش از آثار سینمایی در حوزه تعلیم و تربیت حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، افشین امیریان در بازدید از پردیس سینمایی بهمن شهرکرد و نشست با رئیس حوزه هنری گفت: هنر نقش بسیار مهمی در زندگی انسان دارد و ما در آموزش و پروش تلاش داریم از ظرفیت‌های خوب هنر و سینما در تعلیم و تربیت استفاده کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری افزود: آموزش و پرورش استان به عنوان یکی از دستگاه‌های تاثیرگذار در حوزه فرهنگ در زمینه‌های مختلف هنری و آموزشی هنر در کنار حوزه هنری استان است و از هرگونه ایده و پیشنهاد برای هر چه بهتر شدن فعالیت‌ها استقبال می‌کند.

وی اظهار داشت: قابلیت‌ها و مزیت‌های سینما در امر تعلیم و تربیت بر کسی پوشیده نیست و آموزش و پرورش از تولید آثار سینمایی برای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان حمایت می‌کند.

امیریان ضمن تقدیر از ساخت مجموعه پردیس سینمایی بهمن شهرکرد، بیان کرد: مکان‌های تخصصی این چنینی در استان بسیار کم است و جای خالی آن احساس می‌شود.

وی ادامه داد: با وجود چنین مکان تخصصی و اصولی در مرکز استان فعالیت‌های اردوهای فرهنگی مدارس برای دیدن آثار سینمایی فاخر از سوی معاونت فرهنگی آموزش و پرورش انجام می‌شود.

احسان قائدی نیز در این نشست گفت: حوزه هنری آمادگی هر گونه فعالیت و همکاری در بخش‌های مختلف آموزشی، تولید اثر و غیره را با آموزش و پرورش دارد.

رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری افزود: اکنون پردیس سینمایی بهمن شهرکرد با وجود چهار سالن سینما می‌تواند هم زمان چهار فیلم اکران روز سینمای ایران را به نمایش بگذارد و همچنین توانایی برگزاری سانس‌های اختصاصی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان را نیز دارد.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول