اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

صندوق پژوهش با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومان در رفسنجان ایجاد می‌شود

فرماندار رفسنجان گفت: جهت حمایت از ایده‌های فناورانه تا رسیدن به تولید انبوه، قرار است صندوق پژوهش با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان در رفسنجان راه‌اندازی شود.

صندوق پژوهش با سرمایه‌گذاری 20 میلیارد تومان در رفسنجان ایجاد می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، رئیس پارک علم و فناوری استان کرمان عصر امروز در جلسه شورای راهبردی توسعه زیست بوم فناوری، هدف از راه‌اندازی مراکز رشد را کمک به دانشجویان دارای ایده دانست تا ایده‌هایشان به محصولی دانش‌بنیان برسد و تبدیل به کسب و کار شود.

حسین کاظمی بیان کرد: خوشبختانه در شهرستان رفسنجان از ۱۰ سال قبل زیست‌بوم فناوری آغاز و اکنون مراکز رشد مهمی از جمله مرکز نوآوری شهید ستاری، مرکز رشد دانشگاه ولیعصر(عج) و مرکز نوآوری سلامت را در این شهرستان داریم.

وی ادامه داد: کارگاه‌های ساخت و تأمین مالی از طریق صندوق پژوهش و فناوری جهت تسهیل در امور تولید انبوه محصولات دانش‌بنیان از نیازهای اساسی است.

کاظمی خاطرنشان کرد: پارک علم و فناوری می‌تواند آینده خوبی را برای رفسنجان ترسیم کند و می‌تواند در کنار حفظ کشاورزی و صنعت مس، کمک به تولید محصولات دانش‌بنیانی کند که ضمن ایجاد اشتغال، بازارپسند هم باشند و درآمدزایی داشته باشند.

همچنین حسین رضایی فرماندار رفسنجان با اشاره به وجود بیش از  ۸۵ شرکت فناور در شهرستان رفسنجان اظهار داشت: با توجه به ضرورت ایجاد صندوق پژوهش و فناوری رفسنجان جهت حمایت از ایده‌ها تا رسیدن به تولید انبوه، قرار است این صندوق با سرمایه‌گذاری ۲۰ میلیارد تومان راه‌اندازی شود.

پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول