اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کشور در مسیر خدمت‌رسانی و حل مشکلات است

امام جمعه موقت اهواز گفت: ایران امروز، ایران ابرقدرت است و گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی هم حل‌شدنی است چرا که کشور در مسیر خدمت‌رسانی و اراده جمعی به سمت و سوی خدمت است.

کشور در مسیر خدمت‌رسانی و حل مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام میراحمدرضا حاجتی شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال ٢ در منطقه عشایری شیخ‌علیخان شهرستان کوهرنگ با اشاره به از دست دادن بخش‌هایی از خاک ایران در گذشته گفت: وجه تمایز و حماقت حاکمیت پهلوی زمانی مشخص شد که مرزهای کشور را بدون هیچ‌گونه درگیری واگذار کرد.

امام جمعه موقت شهر اهواز با اشاره به اینکه بی‌دین بودن رضاشاه دلیل انتخاب وی توسط انگلیسی‌ها بود، یادآور شد: زمانی که رضاشاه به پادشاهی رسید سه دستور کشف حجاب، ممنوعیت برگزاری مراسمات عزاداری امام حسین(ع) و عمامه برداشتن از سر علما را در دستور کار خود قرار داد که برای مثال عمامه برداشن از سر علما هم اکنون از طریق شبکه‌های معاند به جوان‌ها دیکته می‌شود تا از مکتب اسلام جدا شوند اما دشمن در خیال باطل به سر می‌برد و راه به جایی نخواهد برد چون ایران و عشایر دلیر عقب‌نشینی نمی‌کنند.

وی با یادآوری تقابل شیرعلیمردان‌خان با رضاشاه بیان کرد: پاسخ شیرعلیمردان‌خان که مدعی جنگ با رضاشاه بود به فرستاده او این بود که چرا می‌خواهید روسری را از سر زنان و مردان بختیاری بردارید در حالی که بختیاری با نجابت، حیا و عفت معنی می‌شود.

حاجتی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر سرکار آمد و گرفتار بزرگترین جنگ قرن بیستم میلادی شد اما توانست با فداکاری و از جان گذشتگی جوانان شجاع و جان‌برکف از خاک و ناموس کشور دفاع کند.

وی خاطرنشان کرد: به این ترتیب در عهد جمهوری اسلامی ایران و در عهدی که امام فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند و در دوره حاج قاسم سلیمانی و زمانی که ایران یک خون واحد است حتی یک کیلومتر هم از کشور جدا نشد.

امام جمعه موقت اهواز عشایر را مایه فخر ایران و اسلام دانست و افزود: اگر اسلام نبود چیزی از کشور باقی نمی‌ماند.

وی اظهار داشت: ایران امروز، ایران ابرقدرت است و گرانی، بیکاری و مشکلات اقتصادی هم حل‌شدنی است چرا که کشور در مسیر خدمت‌رسانی و اراده جمعی به سمت و سوی خدمت است.

حاجتی با تاکید بر این که ملت ایران و عشایر و جوانان غیور فرق بین شکم و شرف را می‌دانند، تصریح کرد: امروز روز تجدید عهد عشایر با امیرالمومنین(ع) و ولایت است چرا که عشایر دست از بیعت برنمی‌دارند.

وی خاطرنشان کرد: در آیین افتتاحیه قرارگاه عملیاتی فصل استقبال ٢ پیامی هم برای دشمن داریم که تا خون در رگ‌های ماست و تا جان در بدن داریم از راه امیرالمومنین و فرزندش امام زمان(عج) و نائب امام زمان رهبر معظم انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

حاجتی با اشاره به اینکه ندای عشایر غیور بختیاری "لبیک یا علی" و "هیهات من الذله" است گفت: ملت ایران با تقدیم شهدا و تا آخرین قطره خون و تا آخرین نفس، امام جامعه اسلامی را تنها نمی‌گذارند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول