اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در یزد

مدیر فنی تیم ملی شمشیربازی سابر دختران گفت: مرحله پنجم اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان ایران به میزبانی استان یزد آغاز شد.

آغاز اردوی تیم ملی شمشیربازی بانوان در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به نقل از روابط عمومی هیأت شمشیربازی این استان، مسعود فتوحی، در خصوص برگزاری اردوهای تیم ملی اسلحه سابر دختران اظهار کرد: تاکنون پنج مرحله از اردوی آمادگی سازی تیم ملی دختران به منظور شرکت در مسابقات مختلف برگزار شده است که هم اکنون مرحله پنجم آن به میزبانی استان یزد از عصر امروز آغاز خواهد شد.

وی در خصوص جزئیات برگزاری این مرحله از اردو افزود: این مرحله از اردو از عصر امروز ۱۷ خرداد ماه با حضور شش ملی پوش از استان های یزد، گیلان، اصفهان و تهران به منظور حضور در مسابقات آسیایی هانگژو آغاز و تا ۲۴ خرداد ماه ادامه دار خواهد بود.

مدیر فنی تیم ملی شمشیربازی سابر دختران گفت: در این مرحله از اردو «نجمه سازنچیان» به عنوان کاپیتان در کنار «شیدا عالمی و آسیا صدیقی» از استان یزد، «فائزه رفیعی» از استان گیلان، «کیانا باقرزاده» از استان تهران و «نرگس کدخدایی» از استان اصفهان تمرینات خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی هیات شمشیربازی استان یزد پیگیری خواهند کرد.

فتوحی در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: بازی‌های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که قرار بود در تاریخ ۱۰ الی ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۲ برگزار شود پس از تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور چین، در تاریخ ۲۳ سپتامبر تا ۸ اکتبر سال ۲۰۲۳ مصادف با اول مهر ماه تا ۱۶ مهر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول