اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند تا ۷۲ ساعت آینده

فرماندار شهرستان دماوند از آماده‌باش ستاد مدیریت بحران این شهرستان تا ۷۲ ساعت آینده خبر داد.

آماده‌باش ستاد مدیریت بحران شهرستان دماوند تا ۷۲ ساعت آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از دماوند، رضا طاهرخانی، فرماندار شهرستان دماوند بامداد روز پنج‌شنبه در نشست فوق‌العاده ستاد مدیریت بحران این شهرستان اظهار کرد: طبق اعلام سازمان هواشناسی، سامانه پر بارشی وارد کشور شده و بارندگی‌ها شهرستان‌های شمیرانات، فیروزکوه و دماوند را در برگرفته است و از عصر روز گذشته شاهد بارش‌ها بودیم.

وی با بیان اینکه بارش سنگین باران در برخی نقاط کوهستانی گزارش شد، افزود: پیش‌بینی شده که از ابتدای صبح امروز نیز سامانه جدید بارشی وارد شهرستان دماوند خواهد شد و تا بعد از ظهر امروز بارش‌ها ادامه خواهد داشت و بارش‌های امروز از روز گذشته نیز سنگین‌تر است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: با توجه به وقوع سیل در برخی نقاط شهرستان فیروزکوه، برخی امکانات و تجهیزات جهت امدادرسانی به این شهرستان اعزام شد و با توجه به وضعیت مشابه دماوند با فیروزکوه، می‌طلبد که آمادگی ۱۰۰ درصدی دستگاه‌ها را تا ۷۲ ساعت آینده داشته باشیم و مدیران شهرستان دماوند حق ندارند در این ایام از حوزه استحفاظی خود خارج نشوند.

طاهرخانی با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی ناشی از بارش باران نداشتیم، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها باید نسبت به انجام شرح وظایف خود توجه و آمادگی لازم را داشته باشند.

پایان پیام/۶۷۰۱۵/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول