اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار طلایی‌نیک: رونمایی موشک‌های «فتاح» و «خرمشهر۴» بیانگر ظرفیت‌های مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است

سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت رونمایی موشک فتاح سپاه گفت: رونمایی موشک فتاح در پی رونمایی موشک خرمشهر ۴ ( خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است.

سردار طلایی‌نیک: رونمایی موشک‌های «فتاح» و «خرمشهر۴» بیانگر ظرفیت‌های مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سردار سرتیپ پاسدار مرتضی طلایی‌نیک سخنگوی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به مناسبت رونمایی موشک «فتاح» سپاه، گفت: رونمایی موشک فتاح درپی رونمایی موشک خرمشهر ۴ ( خیبر) بیانگر ظرفیت‌های مکمل و مشترک نیروهای مسلح و وزارت دفاع است و به فضل خدا این موفقیت‌ها در پیشبرد توان صنعتی و عملیاتی ادامه خواهد داشت.

سخنگوی وزارت دفاع ادامه داد: همکاری‌های نهادینه شده بین نیروهای مسلح و مشارکت نخبگان و دانشمندان ایران اسلامی پشتوانه حفظ روند پیشرفت‌های بی‌وقفه در دستیابی به قله‌های فناوری و قدرت دفاعی در همه عرصه‌ها شده است.

سردار طلایی‌نیک افزود: وزارت دفاع در راستای برنامه‌های راهبردی مبتنی بر تولید تسلیحات، تجهیزات و سامانه‌های دفاعی و ارتقای فناوری متناسب با برآورد تغییر تهدیدات و حفظ طراز قدرت بازدارندگی، همواره آمادگی خود را برای پشتیبانی از نیروهای مسلح و کمک به توان صنعتی کشور افزایش داده و با اتخاذ رویکرد تعاملی و فعال و بهره‌گیری از حمایت‌های دولت خدمتگزار و مردم فهیم سلحشور ایران اسلامی در مسیر تحقق منویات مقام معظم فرماندهی کل قوا اقدامات لازم رابه منصه ظهور می‌رساند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول