اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

محرابیان: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور دارد

وزیر نیرو گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور و اهداف انقلاب دارد و در طول دوره‌های مختلف خدمات شایانی به کشور ارائه کرده است.

محرابیان: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور دارد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در نشست تخصصی که  با حضور وزیر نیرو و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برگزار شد، علی‌اکبر محرابیان ضمن تقدیر از عملکرد قرارگاه در حوزه‌های مختلف عمرانی و صنعتی کشور اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بازوی اجرایی قوی برای دولت‌های مختلف بوده است و امروز وقتی از توسعه کشور صحبت می‌شود، اولین چهره‌ای که در مقابل ما ترسیم می‌گردد قرارگاه سازندگی خاتم و سپاه پاسداران است.

وی افزود: در این میان قرارگاه باید مشوق و کمک حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها باشد؛ زیرا ما برای توسعه و آبادانی کشور نیازمند حضور کل ملت ایران و تمام بخش‌های مختلف در صحنه هستیم.

وزیر نیرو اظهار کرد: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) نقش بی‌بدیلی در توسعه کشور و اهداف انقلاب دارد و در طول دوره‌های مختلف خدمات شایانی به کشور ارائه کرده است.

وزیر نیرو ضمن تأکید بر اهمیت اجرای طرح‌های برق و آب در کشور و تأثیر آن بر رضایتمندی جامعه، گفت: از بین حدود 350 طرح فعال وزارت نیرو در مناطق مختلف کشور، حدود 15 درصد طرح‌ها در اختیار قرارگاه است که عمده آن‌ها طرح‌های حساس و راهبردی است و در این بین چند طرح از جمله سد معشوره، سد بختیاری، تصفیه‌خانه فاضلاب کرمانشاه، طرح فاضلاب اهواز و خط گاز نیروگاه قشم از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول