اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

کمک ۲۵۰ میلیارد تومانی خیران مازندرانی به حوزه سلامت

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به افزایش ۸۰ درصدی کمک خیران در حوزه سلامت نسبت به سال قبل، گفت: اعطای رقم ۲۵۰ میلیارد تومانی توسط خیران سلامت در مازندران در سال جاری جای تقدیر دارد.

کمک ۲۵۰ میلیارد تومانی خیران مازندرانی به حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در دیدار با شهریاری دبیرکل مجمع خیران سلامت کشور و رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: همچنین از جامعه خیران که نسبت به اعطای رقم ۲۵۰ میلیارد تومانی اقدام کردند و با افزایش ۸۰ درصدی نسبت به سال گذشته همراه بود تشکر می‌کنم.

وی گفت: طبق روایات اگر می‌خواهید به مردم نمره بدهید نمره براساس نفعی است که برای هم نوع خود دارند، از این جهت جامعه خیران برای ما فرصت هستند.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه در مازندران هنوز اطلاع‌رسانی درست در حوزه خیران سلامت انجام نگرفته، عنوان کرد: جامعه خیران استان قطعا بیش از اینهاست، باید اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتری صورت بگیرد و ابعاد مشکلات ما در حوزه سلامت، درمان و بهداشت هم تبیین شود.

محمدی‌لائینی با تاکید بر اینکه حوزه آموزش نباید مغفول واقع شود، ادامه داد: تکمیل دانشکده‌های نیمه‌کاره از جمله موارد مهم برای جلب خیرات خیران است.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: برای بهداشت و پیشگیری باید توجه بیشتری نسبت به درمان داشته باشیم، نظارت و کنترل زمینه‌های بیماری و آفت‌ساز همچون؛ مصرف بی‌رویه سموم در اقلام کشاورزی، آلاینده‌های شیمیایی و زباله‌های صنعتی ضرورت دارد.

محمدی‌لائینی اضافه کرد: باید خیران به حوزه بهداشت هدایت شوند تا کمک‌های قابل توجهی شود؛ در مجموع اینکه این خیران در دنیایی که خودخواهی و جلب نفع برای خود شعار جهانی است، به فکر دیگران هستند جای تقدیر و تشکر دارد.

امام جمعه مرکز استان مازندران گفت: به نقش انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدا که زمینه را برای چنین اقدامی ایجاد کردند تا خیران در این حوزه کار کنند توجه شود، حمایت و تشویق آن این موج را به‌وجود می‌آورد، پروژه‌ها و مسئله‌های حوزه سلامت باید تعریف شود تا خیران پای کار بیایند.

پایان پیام / ۸۶۰۶۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول