اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نکات جالب در لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در کافا

لیست نهایی تیم ملی فوتبال کشورمان برای شرکت در تورنمنت کافا نکات جالبی دارد.

نکات جالب در لیست نهایی تیم ملی فوتبال برای حضور در کافا

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی اسامی ۲۵ بازیکن را برای حضور در لیست نهایی تیم ملی جهت شرکت در تورنمنت کافا اعلام کرد.

* پیش از این سرمربی تیم ملی مدعی شده بود می‌توانند فقط ۲۳ بازیکن را برای این تورنمنت به قرقیزستان بروند که البته اکنون ۲ بازیکن هم به این جمع اضافه شده‌اند.

* پیام نیازمند، حسین پورحمیدی، احسان حاج صفی، حسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، محمد کریمی، امید نورافکن،  امیرحسین حسین‌زاده، رضا اسدی، علیرضا علیزاده و شهاب زاهدی ۱۱ بازیکنی هستند که از مینی کمپ اخیر در فهرست نهایی تیم ملی قرار دارند.

* محمدرضا اخباری، محمد نادری، احسان حسینی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، امیر مهدی جانملکی، مهدی تیکدری، غلامرضا ثابت ایمانی، مهران احمدی، محمد جواد محمدی، مهدی ممی‌زاده، محمد قنبری و محمدرضا آزادی هم ۱۳ بازیکن حاضر در مینی کمپ هستند که عازم بیشکک نمی‌شوند.

* در لیست نهایی تیم ملی ۱۵ بازیکن لیگ برتری و ۱۰ لژیونر حضور دارند.

* سپاهان(محمد کریمی، رامین رضاییان، امید نورافکن و پیام نیازمند) پرسپولیس(علیرضا بیرانوند، وحید امیری، مهدی ترابی و مرتضی پورعلی گنجی) استقلال( روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قائدی و سعید مهری) با حضور ۴ بازیکن در اردو در تیم‌های لیگ برتری رکورددار هستند و از تراکتور(رضا اسدی) گل‌گهر(علیرضا علیزاده) و آلومینیوم اراک(حسین پورحمیدی) هم نیز فقط یک بازیکن دعوت شده است. به این معنی که فقط ۶ تیم لیگ برتری بازیکنانشان به کافا اعزام خواهند شد.

* در لیست نهایی تیم ملی از بازیکنان شاغل در یونان(حاج صفی) قطر(کنعانی‌زادگان) ترکیه(حسینی) دانمارک(عزت‌اللهی) بلژیک(حسین‌زاده) پرتغال(طارمی)  هلند(جهانبخش) آلمان(آزمون) مجارستان(زاهدی) و کرواسی(صادق محرمی) استفاده شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول