اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

مدارک لازم جهت تعویض پلاک کدامند؟

رئیس مرکز تعویض و شماره‌گذاری پلیس راهور فراجا مدارک لازم جهت تعویض پلاک وسایل نقلیه را اعلام کرد.

مدارک لازم جهت تعویض پلاک کدامند؟

سرهنگ علی محمدی رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص مدارک لازم برای تعویض پلاک وسایل نقلیه اظهار داشت: در حال حاضر متقاضیان برای دریافت خدمات تعویض پلاک و شماره گذاری باید به سامانه نوبت دهی مراجعه کرده و بعد از بارگذاری مدارک خواسته شده نسبت به تعیین روز و ساعت حضور و حتی مرکز شماره‌گذاری مدنظر خود اقدام کنند.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: متقاضیان قبل از رزرو نوبت باید اعتبار بیمه نامه وسیله نقلیه را بررسی کرده و نسبت به اخذ معاینه فنی نیز اقدام کنند.

رئیس مرکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه قبل از ورود به سامانه نوبت‌دهی، تسویه خلافی خودرو و پرداخت مالیات بررسی، اخذ و ثبت می‌شود، گفت: مسأله احراز سکونت برای فروشنده و چه برای خریدار نیز به صورت سیستمی انجام می‌شود.

سرهنگ محمدی تصریح کرد: مدارکی که فروشنده و خریدار در هنگام حضور در مراکز تعویض پلاک باید به همراه داشته باشند عبارت است از شناسنامه، کارت ملی، سندمالکیت و کارت خودرو.

وی گفت: با توجه به رزرو نوبت از قبل، سیستمی شدن مراحل و بارگذاری مدارک، ارائه خدمات به متقاضیان در مراکز شماره‌گذاری بدون معطلی انجام شده و کارشناسان مستقر در محل بعد از بررسی مدارک هویتی خریدار و فروشنده، اصالت خودرو را بررسی کرده و نسبت به فک و نصب پلاک اقدام خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول