اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

سرنگونی کوادکوپتر صهیونیست‌ها توسط مقاومت فلسطین

«کتیبه جنین» (گردان جنین) که وابسته به جنبش جهاد اسلامی است، موفق شده یک کوادکوپتر را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند.

سرنگونی کوادکوپتر صهیونیست‌ها توسط مقاومت فلسطین

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی خبر دادند که نیروهای مقاومت در این کشور موفق شده‌اند یک کوادکوپتر متعلق به رژیم موقت صهیونیستی را ساقط کنند.

خبرگزاری شهاب گزارش داد، «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خبر داد که «کتیبه جنین» (گردان جنین) که وابسته به این گروه است، موفق شده این کوادکوپتر را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کند.

سرایا القدس همچنین تأکید کرد که نیروهای مقاومت این پهپاد را در اختیار دارند و صهیونیستها از طریق پهپاد مذکور، در حال تصویربرداری از اردوگاه بوده‌اند.

این تصویر از این کوادکوپتر منتشر شده است:

 

کتیبه جنین گفت که مهندسان وابسته به مقاومت فلسطین، در حال بررسی این دستگاه جاسوسی و استخراج اطلاعات مهم و حساسی از آن هستند که متعلق به نظامیان صهیونیست بوده است.ارتش رژیم صهیونیستی، بیست و پنجم اردیبهشت ماه گذشته هم از سقوط یک فروند پهپاد جاسوسی خود در کرانه باختری خبر داد. ارتش این رژیم اعلام کرد که یک پهپاد از نوع «اسکای رایدر» در داخل «طولکرم» واقع در کرانه باختری اشغالی سقوط کرده است.

پهپاد اسکای رایدر برای ماموریت‌های شناسایی برد کوتاه طراحی شده و مجهز به موتور الکتریکی و  پروانه است و تصاویر را از دوربین‌ها و حسگرهای نصب شده بر آن به طور زنده به مقرهای فرماندهی ارسال می‌کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول