اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

۱۱ مصدوم در آتش‌سوزی یک مرکز نگهداری معلولین در گراش

رئیس مرکز اورژانس گراش گفت: ساعاتی پیش در پی وقوع آتش‌سوزی در یک مرکز نگهداری از معلولان در شهرستان گراش ۸ نفر از معلولان و سه نیروی آتش‌نشان مصدوم شدند.

۱۱ مصدوم در آتش‌سوزی یک مرکز نگهداری معلولین در گراش

 ناصر دلخوش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شیراز، درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: آتش‌سوزی ساعت ۱۶ و ۱۵ دقیقه در مرکز نگهداری معلولین نینوا در شهرستان گراش اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه این آسایشگاه محل نگهداری دختران بی‌سرپرست است، گفت: در بررسی اولیه مشخص شد این آتش‌سوزی ناشی از سوختگی اسپیلت برقی بوده است که در اثر این حادثه ۸ نفر از معلولان دچار سوختگی شدند.

دلخوش با بیان اینکه مسئولان آسایشگاه پس از وقوع حادثه فورا با اورژانس ۱۱۵ گراش تماس گرفتند، افزود: ماموران اورژانس فورا اقدام به انتقال مصدومان و ارائه خدمات پیش بیمارستانی کردند.

وی تاکید کرد: بخاطر دود ناشی از آتش سوزی، سه نفر از پرسنل آتش‌نشان هم مصدوم شدند و ما نیز با کمک گرفتن از آمبولانس هلال احمر  مصدومان را به بیمارستان امیرالمومنین گراش انتقال دادیم و فورا اقدامات لازم انجام شد.

دلخوش با بیان اینکه خوشبختانه آسیب‌ها جدی نیست، گفت: تعدادی از مصدومان تا ساعاتی دیگر ترخیص خواهند شد و برخی نیز کمی بیشتر برای مراقبت‌های بیشتر تحت درمان خواهند بود.

پایان پیام/ ف

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول