اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اهدای ۲۰ میلیارد ریال از سوی یک نیکوکار به شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین گفت: کمک‌های خیرین به‌عنوان یکی از مهم‌ترین نقش ‌های اجتماعی محسوب می‌‌شود و می‌‌تواند به دیگران کمک کند تا به مشکلات خود رسیدگی کرده و به بهبود کیفیت زندگی برسند.

اهدای ۲۰ میلیارد ریال از سوی یک نیکوکار به شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قیروکارزین، خیراله چمن اظهار داشت: تبلیغات، اطلاع ‌رسانی، پیگیری و تشخیص نیازهای بهداشتی و درمانی شهرستان با همکاری شبکه بهداشت و درمان و شورای خیرین تامین سلامت، اهمیت ویژه ‌ای در پیشبرد و جذب هدایای خیرین و ارتقای سطح سلامت شهرستان دارد.

این نشست که با هدف ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ در منطقه شهر قیروکارزین برای خدمت رسانی به شهروندان برگزار شد، با امضای تفاهم نامه بین «حسن رحیمی» نیکوکار عرصه سلامت و شبکه بهداشت و درمان شهرستان قیروکارزین به پایان رسید.

نشست هم اندیشی با هدف ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ کارزین با حضور سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین، یکی از خیرین حوزه سلامت، مسئول اورژانس ۱۱۵ قیروکارزین و مسئول مرکز خدمات جامع سلامت کارزین در دفتر سرپرست شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین برگزار شد.

پایان پیام/ ن

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول