اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

شهیدعلی‌نجف شیراوند: دعا و استغفار را از یاد مبرید

شهیدعلی‌نجف شیراوند در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است تنها راه سعادت رسیدن به خدا شهادت است، برادرانم! استغفار و دعا را از یاد مبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست.

شهیدعلی‌نجف شیراوند: دعا و استغفار را از یاد مبرید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید» همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.

حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!

۴۰۸۱/ تبرک لحظاتمان با شهیدعلی‌نجف شیراوند

بسم الله الرحمن الرحیم 
یا ایها الذین آمنوا استعینوا بالصبر و الصلوه ان الله مع الصابرین - 153 بقره 

ای اهل ایمان در پیشرفت کار خود صبر و مقاومت پیشه کنید و به ذکر خدا و نماز و توسل جوئید که خدا یاور صابران است‌.

ما باید همه عزیزانمان را فدای اسلام کنیم، درود و سلام به تنها منجی عالم بشریت و روشنگر دل‌های مومنان مهدی موعود و نایب بر حقش خمینی کبیر پیر جماران و اسطوره مقاومت در برابر ابرجنایتکاران و با درود به خانواده شهدا.

به نام خدای بزرگ که از اوییم و آمدنم به خاطر او بود و رفتنم به سوی اوست، بارخدایا! آمده‌ام به جبهه تا در نبردهای سرنوشت‌ساز شرکت کنم سرنوشتی که سرنوشت اسلام است.

پس خدایا، کمکم کن تا در راهت خالصانه قدم بردارم، خدایا! وظیفه بزرگی بر عهده ما گذاشته‌ای که اگر آن را انجام ندهیم از فرمانت سرپیچی کرده‌ایم وظیفه‌ای که در اول بوجود آمدن اسلام بر عهده رسول خدا گذاشته بودی و او و یاورانش با تقدیم جان در راهت دینت را تبلیغ کردند، وظیفه‌ای که بر عهده علی(ع) بود و سرانجام در راه هدفش که اسلام بود در محراب شهید شد وظیفه‌ای که بر عهده حسین ابن علی(ع) بود و در راه به هدف رسیدنش با فدای خود و همه یارانش پیروزی اسلام را به ثمر رساند و آن وظیفه هم اکنون بر عهده حسین زمان خمینی کبیر است.

پس بار خدایا! به ما کمک کن که در رکاب این رهبر عزیز به وظیفه خود که همان گسترش اسلام در سراسر جهان است ادامه دهیم و این وظیفه خطیر را به سرمنزل کمال برسانیم.

خدایا! اگر در این راه لیاقت پیوستن به تو را داریم ما را به سوی خود بخوان که ما برای رسیدن به تو لحظه شماری می‌کنیم.

و اما ای جوانان عزیز! بدانید که ما برای آخرت آفریده شده‌ایم نه برای دنیا و برای نیستی. پس نکند در رختخواب ذلت بمیرید  که حسین(ع) در میدان نبرد شهید شد و مبادا در بی‌تفاوتی بمیرید که علی اکبر حسین(ع) در راه حسین(ع) و با هدف شهید شد. ای جوانان مبادا در غفلت بمیرید که علی(ع) در محراب نماز شهید شد، ای جوانان مبادا خیالتان راحت باشد در حالی که کودکان کشور ما زیر موشک‌های مزدوران بعثی پاره پاره می‌شوند و به شهادت می‌رسند.

ای برادران بدانید تنها راه سعادت رسیدن به خدا شهادت است، برادرانم! استغفار و دعا را از یاد مبرید که بهترین درمان‌ها برای تسکین دردهاست و همیشه به یاد خدا باشید که با یاد او دلها آرامش پیدا می‌کند.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول