تاج: بستن قرارداد ارزی با بازیکنان داخلی مغایر قانون است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: درج مبالغ ارزی در قرارداد بازیکنان داخلی مغایر قانون است و موضع‌گیری فدراسیون در این رابطه کاملا شفاف است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در گفت‌و‌گویی رسانه ای در جزیره کیش و در حاشیه نشست روسای هیأت های فوتبال استان ها در مورد درج مبالغ ارزی در قرارداد بازیکنان داخلی و خارجی شفاف سازی کرد. وی درباره درج مبالغ ارزی و دلاری با ورزشکاران و مربیان خارجی گفت: این تصمیم مغایر با قوانین بین المللی نیست بلکه یک مسأله حاکمیتی به شمار می رود و باید ساز و کاری در این رابطه ایجاد و اجرایی شود. تاج اما درباره عقد قرارداد ارزی با بازیکنان داخلی عنوان کرد:  این موضوع کاملا مغایر با قانون است؛ هیچ شکی در تخلف بودن پرداخت ارزی قراردادهای بازیکنان داخلی وجود ندارد و موضع گیری فدراسیون در این رابطه کاملا شفاف است. به گفته رییس فدراسیون فوتبال، هیچ بازیکن داخلی حق ندارد تقاضای پرداخت دلاری قرارداد خود را داشته باشد. پایان پیام/
فوتبال
17:54 - 26 خرداد 1402

2 بازنشر
44 بازدید



1 پاسخ