اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

رفع مشکل فاضلاب لالجین پس از ۴۰ سال

فرماندار بهار از حل مشکل فاضلاب بخش لالجین پس از ۴۰ سال خبر داد و گفت: مطالعات پروژه انجام شده و در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

رفع مشکل فاضلاب لالجین پس از ۴۰ سال

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، مجتبی فیض‌اللهی ظهر امروز در جریان سفر استاندار همدان به این شهرستان اظهار کرد: بشهرستان بهار در حوزه‌های مختلف پیشگام بوده و وجود شرکت‌های بی شمار صنایع تبدیلی، شوریجات و ترشیجات و گلخانه‌ها در آن نشان دهنده ظرفیت این شهرستان است.

وی اضافه کرد: با توجه به سطح زیر کشت سیر در شهرستان، فرآوری محصول سیر و سردخانه تخصصی در دستور کار قرار دارد و دو کارخانه فرآوری مرتبط با محصول سیب زمینی در حال احداث است.

فرماندار بهار توجه به صنایع بسته‌بندی محصولات کشاورزی را ضروری دانست و گفت: این شهرستان ظرفیت بسته‌بندی محصولات و فرآوری محصولات کشاورزی را دارد و بسته بندی محصولات منجر به بهره‌وری و ارزآوری خواهد شد.

وی افزود: ۵۵ هزار و ۷۰۸ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان بهار زیر کشت محصولات زراعی است که پیش‌بینی می شود ۸۰۱ هزار تن محصول برداشت شود.

فیض‌اللهی با بیان اینکه ۸۰ هزار و ۱۷۵ تن فرآورده‌های دامی و ۳۲۰ هزار قطعه ماهی از ۷۰ استخر بهار برداشت می‌شود افزود: ۳۷ سردخانه نگهداری محصولات کشاورزی با ظرفیت ۸۵ هزار تن در شهرستان بهار فعال است و ۷۹۰ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۷ هزار نفر و ۳۱ معدن با اشتغالزایی ۲۵۰ نفر در شهرستان فعالیت می‌کنند.

وی از کلنگ‌زنی فاز اول پروژه مسکن ملی در هفته‌های آینده خبر داد و گفت: کلنگ‌زنی مسکن ملی پس از اقدامات اولیه، به زودی انجام می شود.

فرماندار بهار اظهار داشت: در حال حاضر مدارس نیمه‌کاره و نیازمند تعمیر و تجهیز در شهرستان وجود دارد و ۱۳۰ میلیارد ریال پروژه در این زمینه در حال اجراست که بخشی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

وی افزود: در شهرستان بهار پروژه‌های آبرسانی با ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه‌های ورزشی با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار در حال اجراست.

وی از حل مشکل فاضلاب بخش لالجین پس از ۴۰ سال خبر داد و گفت: مطالعات پروژه انجام شده و در آینده نزدیک کلنگ‌زنی می‌شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول