اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

انتقاد نماینده مجلس از نحوه جبران خسارت سیل‌زدگان کلیبر و خداآفرین

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس خواستار رسیدگی به زیرساخت های آسیب دیده ناشی از سیل و تگرگ در حوزه انتخابیه خود شد.

انتقاد نماینده مجلس از نحوه جبران خسارت سیل‌زدگان کلیبر و خداآفرین

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین حاتمی اظهار کرد: در چند روز گذشته سیل، طوفان و تگرگ به زیرساخت ها، مزارع، باغات، اموال و احشام مردمان شهرستان های کلیبر، خداآفرین و هوراند میلیاردها تومان خسارت وارد کرده است و چندین نفر ناشی از تبعات طوفان و سیل فوتی و زخمی داشتیم.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس یازدهم، ضمن ابراز تاسف و تسلیت به مردم شریف منطقه و خانواده های داغدار، ادامه داد: از ستاد بحران کشور و استان درخواست دارم سریعا در جهت جبران خسارت های وارده به زیرساخت ها و تامین خسارات کشاورزان، باغداران و عشایر منطقه اقدام عاجل و ضروری انجام دهد چرا که امکانات شهرستان های ما کافی نبوده و پاسخگو نخواهد بود.

وی ادامه داد: بخشی از خسارات سیل در مردادماه سال ۱۴۰۰ تامین نشده و بین ستاد بحران کشور و سازمان برنامه و بودجه همچنان در حال تبادل مکاتبه می باشد. از وزیر کشور و ستاد بحران همچنین استاندار و مدیرکل های استانی استدعا دارم سیل و تگرگ و اتفاقات اخیر را جدی بگیرند و به داد مردم برسند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول