اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

مرگ فوتبالیست مازنی رئیس ایفمارک را به مازندران آورد

رئیس مرکز عالی پزشکی فیفا (ایفمارک) به منظور برگزاری جلسات تخصصی پزشکی ورزشی در مازندران حضور یافت.

مرگ فوتبالیست مازنی  رئیس ایفمارک را به مازندران آورد

به گزارش خبرکزاری فارس از ساری، زهره هراتیان رئیس مرکز عالی پزشکی فیفا (ایفمارک) به منظور برگزاری جلسات تخصصی پزشکی ورزشی در مازندران حضور یافت.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در این جلسه، گفت: همیشه یکی از دغدغه‌های بنده به عنوان متولی فوتبال مازندران، سلامتی ورزشکاران این رشته بوده و درگذشت امیرحسین شیرچی عزیز هم باعث شد تا نسبت به این موضوع حساسیت‌های بیشتری را به خرج دهیم.

وی ادامه داد: بسیاری از ورزشکاران ما بدون بررسی درست و اصولی پزشکی پا به زمین فوتبال می‌گذراند و متاسفانه شاهد اتفاقات تلخ و مصدومیت‌های شدیدی خواهیم شد که می‌تواند سرنوشت یک فوتبالیست را تغییر دهد.

رئیس هیات‌فوتبال مازندران تصریح کرد: هیچ اولویتی بالاتر از سلامت ورزشکاران فوتبال برای من و همکارانم در هیات فوتبال استان وجود ندارد و امیدواریم تا با کمک مرکز ایفمارک ایران بتوانیم قدم رو به رشدی را در این حوزه برداریم.

زهره هراتیان رئیس مرکز عالی پزشکی فیفا (ایفمارک) در این جلسه اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در استان مازندران حضور دارم و این میزان از دغدغه‌مندی هیات فوتبال مازندران در خصوص سلامت ورزشکاران در زمین‌های فوتبال را باید به فال نیک گرفت.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه مازندران جز اولین استان‌های کشور خواهد بود که در آینده‌ای نزدیک، یک مرکز تخصصی پزشکی را زیر نظر ایفمارک ایران ایجاد خواهد کرد تا تمامی فوتبالیست‌های این استان مورد بررسی سلامت جسمانی قرار بگیرند که کار بزرگی از سوی هیات فوتبال مازندران خواهد بود.

پایان پیام /۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول