همه ایرانیها می توانند در مسکن ملی جزیره بوموسی ثبتنام کنند
نام نویسی مسکن ملی در جزیره بوموسی برای همه متقاضیان بدون در نظر گرفتن محل صدور شناسنامه و فرم جیم آنان آغاز شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، با رویکرد توسعه جزایر خلیج فارس و مسکونی سازی بیش از پیش آنها، عباس کمالی، مدیر کل راه و شهرسازی هرمزگان امروز گفت: نام نویسی متقاضیان مسکن ملی برای همه شهروندان ایرانی سرپرست خانوار و یا واجد شرایط در بوموسی آزاد است و متقاضیان برای ثبت نام به سامانه نهضت ملی مسکن مراجعه کنند. وی گفت: ۴۲ هکتار زمین برای واگذاری به شهروندان در قطعههای ۳۰۰ متری آماده است و افراد می توانند نسبت به خریداری و ساخت و ساز در آن اقدام کنند. بوموسی جنوبی ترین نقطه ایران در آبهای خلیج فارس است. پایان پیام/
08:47 - 1 تیر 1402