ساکت الهامی سرمربی مس رفسنجان شد

ساکت الهامی طی قراردادی به‌مدت ۲ سال هدایت تیم مس رفسنجان را بر عهده گرفت.
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسجان به نقل از روابط عمومی و رسانه باشگاه صنعت مس رفسنجان، صبح امروز پنجشنبه اول تیر ماه ۱۴۰۲، ساکت الهامی با قراردادی ۲ ساله هدایت نارنجی‌پوشان رفسنجانی را برعهده گرفت.  الهامی پیش از این با نساجی مازندران و تراکتور سازی تبریز موفق به کسب دو جام حذفی شده است. توجه به بازیکنان بومی و جوان، حضور در کنار سرمربیان بزرگ فوتبال ایران از جمله نکات مثبت کارنامه ورزشی این سرمربی موفق و با تجربه است. پایان پیام/۸۰۰۱۶/ب
ساکت الهامی
13:43 - 1 تیر 1402

2 بازنشر
29 بازدید



1 پاسخ