اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

برنامه ویژه پوچتینو برای بازگرداندن چلسی به دوران اوج

سرمربی تیم چلسی قصد دارند تمرینات سخت جسمانی را برای بازیکنان خود در نظر بگیرد.

برنامه ویژه پوچتینو برای بازگرداندن چلسی به دوران اوج

به گزارش خبرگزاری فارس، «مائوریسیو پوچتینو» سرمربی آرژانتینی چلسی در آستانه هدایت رسمی آبی‌های لندن، قصد دارد بازیکنان خود را تحت تمرین‌های بدنسازی سخت و طاقت‌فرسا قرار دهد.

کلانتر جدید غرب لندن به این شهره است که از آخرین کالری بازیکنان خود نیز استفاده می‌کند و این فصل و تیم جدید او نیز از این قاعده مستثنی نیست.

روزنامه ایونینگ استاندارد چاپ لندن خبر داده پوچتینو قصد دارد در تمرینات پیش‌فصل، آمادگی جسمانی بازیکنان چلسی را به بوته آزمایش بگذارد.

آن‌طور که رسانه انگلیسی نوشته، سرمربی آرژانتینی «یک رژیم آمادگی جسمانی طاقت‌فرسای ۲ هفته‌ای» را برای آبی‌های لندن در کمپ تمرینی چلسی یعنی «کوبهام» در نظر گرفته است.

چلسی پس از یک فصل اسفناک در لیگ جزیره که با ایستادن در رتبه دوازدهمی جدول به پایان رسید، کارهای زیادی را زیر نظر سرمربی پیشین تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن پیش‌رو دارد.

«کالوین دیوس» دروازه‌بان پیشین تیم ساوتهمپتون که سابقه کار کردن با پوچتینو در این تیم را دارد، درباره تمرینات او می‌گوید: «یک بخش تمرینات او برای ۷۵ دقیقه ادامه یافت، بدون هیچ وقفه‌ای. یادم می‌آید مورگن اشنایدرلین کنار من نشست و گفت فکر می‌کند در حال احتضار است. پس از آن هم مجبور بود بلند شود و دوباره دویدن را آغاز کند».

پوچتینو از چند روز دیگر و با آغاز ماه جولای، رسماً هدایت چلسی را برعهده خواهد گرفت و برای شناخت کافی از بازیکنان و قبل از آغاز تور پیش فصل، چند هفته‌ای زمان خواهد داشت.

چلسی فصل جدید لیگ برتر را روز ۱۳ آگوست (۲۲ مرداد) و در یک بازی سخت برابر لیورپول آغاز خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول