تصادف اتوبوس در محور قم-تهران ۲۲ مصدوم و ۲ فوتی به جا گذاشت
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: نیروهای عملیاتی هلال احمر استان تهران به ۲۲ نفر مصدوم برخورد اتوبوس یزد به تهران در محور قدیم قم-تهران امدادرسانی کردند که ۲ نفر از هموطنان در این حادثه فوت کردند.
شاهین فتحی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران در گفتوگو با خبرنگار فارس در تهران اظهار کرد: ساعت ۵:۲۷ دقیقه بامداد امروز گزارشی مبنی بر برخورد یک دستگاه اتوبوس بین شهری با نیوجرسی که با ۳۵ مسافر از مبدا یزد به تهران در حال حرکت بوده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلالاحمر استان تهران اعلام شد. وی گفت: بلافاصله چهار تیم عملیاتی هلال احمر استان تهران از شهرستان ری به محل حادثه در محور قدیم قم به تهران «تیر برق ۴۱» اعزام شدند و پس از ارزیابی مشخص شد در این تصادف، ۲۲ نفر مصدوم شده و ۲ نفر که یک نفر آقا و یک نفر خانم بودند، جان خود را از دست داده اند. فتحی بیان کرد: عملیات امداد رسانی با همراهی اورژانس و آتش نشانی آغاز و مصدومان پس از خروج از اتوبوس و پس از انجام اقدامات اولیه توسط عوامل عملیاتی حاضر، پنج مصدوم توسط هلال احمر و مابقی توسط آمبولانس ها و اتوبوس آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی منتقل شدند. مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: دو جان باخته حادثه نیز پس از اقدامات لازم تحویل عوامل انتظامی شدند. انتهای پیام/۶۷۰۲۹/
10:24 - 2 تیر 1402