اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

رسولی: «آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات شد

عضو جبهه اصلاحات گفت: آذر منصوری در جلسه امروز با رأی اعضا، به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد.

رسولی: «آذر منصوری» رئیس جبهه اصلاحات شد

سیدحسن رسولی عضو جبهه اصلاحات در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی فارس با اشاره به برگزاری دومین جلسه از اعضای جدید این جبهه، گفت: عصر امروز دومین جلسه مجمع جدید جبهه اصلاحات برگزار شد و خانم آذر منصوری با رأی اعضا به عنوان رئیس جبهه اصلاحات انتخاب شد.

وی در پاسخ به این سؤال که بهزاد نبوی گزینه ریاست جبهه بوده است یا خیر، گفت: ایشان گزینه اصلی بودند و ما هر چه اصرار کردیم، قبول نکردند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب همچنین گفت: در نهایت خانم منصوری تنها کاندیدای ریاست جبهه بودند که با رأی اعضا، ریاست جبهه اصلاحات را بر عهده گرفتند.

رسولی در پایان خاطرنشان کرد: در این جلسه فقط رئیس جبهه اصلاحات مشخص شد و اعضای هیأت‌رئیسه و سخنگو در جلسات بعدی مشخص خواهند شد.

پیش از این محمدعلی باقری عضو جبهه اصلاحات و سخنگوی پیشین این جبهه در گفت‌وگو با فارس گفته بود: انشاءالله هفته آینده روز یک شنبه دومین جلسه مجمع جدید جبهه اصلاحات برگزار خواهد شد.

باقری گفته بود: در اجلاسیه دوم جبهه اصلاحات با رأی‌گیری از اعضا دبیر و هیأت‌‍رئیسه جبهه اصلاحات مشخص خواهند شد.

باقری خاطرنشان کرد: در اولین جلسه تمام اعضای جبهه اصلاحات اصرار داشتند که آقای نبوی مسئولیت جبهه را بر عهده بگیرند و ایشان قبول نمی‌کردند و دلیل دیر اعلام شدن رئیس جبهه همین موضوع هست که امیدواریم در جلسه دوم ایشان متقاعد شود و مسئولیت را بر عهده بگیرد.

 عضو جبهه اصلاحات در پاسخ به این سؤال که گزینه دیگری برای ریاست جبهه اصلاحات مطرح است گفت: طبیعتاً اگر ایشان به صورت قطعی این مسئولیت را قبول نکنند، به سراغ گزینه‌های دیگر خواهیم رفت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول