اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

گازرسانی، گردشگری زمستانه روستاهای کرج-کندوان را تقویت می‌کند

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: با گازرسانی به روستاهای محور کرج به چالوس و طالقان، رفاه اجتماعی و استانداردهای زندگی مردم، افزایش پیدا می کند و به نوعی گردشگری منطقه در روزهای سرد سال هم تقویت می شود.

گازرسانی، گردشگری زمستانه روستاهای کرج-کندوان را تقویت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدرضا غفاریان، مدیر عامل شرکت گازرسانی استان البرز، در آییندراه اندازی گازرسانی به روستای نسا که در مسجد جامع این روستا برگزار شد، اظهار کرد: تقارن مراسم پیش راه اندازی گازرسانی به روستای نسا با ایام عید قربان و غدیر را به فال نیک می‌گیریم.

وی با اشاره به ماه های سال قمری و فلسفه وجودی عید قربان ادامه داد: اگر به سال قمری و ماه.های آن توجه کنیم متوجه می‌شویم که آغاز آن با جهاد اصغر و قربانی کردن جان (ماه محرم) آغاز در میانه آن جهاد اکبر و مبارزه با نفس (ماه مبارک رمضان) همراه بوده و در انتهای سال قمری انسان حضور در حرم امن الهی و لقاء الله و قربانی کردن نفس(ماه ذی الحجه) را تجربه می‌کند.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز افزود: پروژه گازرسانی به روستاهای البرز در ایام زمستان هم تعطیل نشد و شرایط برای گروه‌های خدمات رسان دشوار بود اما امیدواریم با اتمام این پروژه کام تمام مردم استان تا پایان سال شیرین شود و روستاهای ما نیز همگی صاحب گاز شوند.

وی خاطر نشان کرد: برای گازرسانی به روستاهای بخش آسارا با تمام وجود وارد صحنه شدیم و با توجه به موقعیت زمانی که پایان اپیدمی کرونا بود و با حجم بالای سفرهای مردم مواجه بودیم، با رعایت دستورالعمل ها بدون اینکه برای مردم مزاحمتی ایجاد کنیم، پروژه‌ها را به پیش بردیم و روستاهای این محور را گازرسانی کردیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز بیان کرد: قبل از سال ۱۴۰۰ حدود ۴۵ درصد از گازرسانی به روستاهای محور کرج به کندوان و طالقان که در جغرافیای کوهستانی قرار دارد، باقی مانده بود که پس حضورم در این مسؤولیت طی یک برنامه ریزی و هدف گذاری توانستیم در حدود ۱۸ ماه همه روستاهای باقی مانده را گازرسانی کنیم.

غفاریان ادامه داد: با استراتژی انتخاب ۱۶ پیمانکار رقابتی میان مجریان پروژه ایجاد کردیم و با این روش تمام روستاهای پایین و بالای سد را گازرسانی شدند‌.

مدیر عامل شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: با گازرسانی به روستاهای محور کرج به چالوس و طالقان، رفاه اجتماعی و استانداردهای زندگی مردم افزایش پیدا می کند و به نوعی گردشگری منطقه در روزهای سرد سال هم تقویت می شود.

غفاریان بیان کرد: اگر روزی ساخت جاده چالوس تبلور اراده ایرانیان تلقی می شد، در زمانه ما گازرسانی به این منطقه و عبور لوله های فولادی گاز از دل صخره ها و کوهستان و عبور آن از کوچه پر پیچ و خم روستاهای این محور به نوعی شکوه اراده فرزندان جمهوری اسلامی باید تلقی کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول