دادستان تهران: قرار جلب برای 10 اخلالگر کلان در نظام اقتصادی کشور صادر شد
دادستان تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۱۰ نفر به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، علی صالحی دادستان تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۱۰ نفر به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور خبر داد. علی صالحی دادستان تهران اظهار کرد: پس از واصل شدن یک گزارش در رابطه با تراکنشهای بالای بانکی و مشکوک، دادستانی تهران موضوع را پیگیری کرد و مشخص شد که متهمان این پرونده با تبانی رئیس شعبه بانک، چک پولهای جعلی تضمینشده خود را به وجه نقد تبدیل میکردند. وی ادامه داد: در نتیجه رسیدگیهای صورت گرفته، برای ۳ متهم این پرونده که صاحب ۲ صرافی دارای مجوز در داخل کشور و یک صرافی بدون مجوز در خارج از کشور بودند و همچنین برای ۷ نفر از کارمندان بانک که بدون بررسی اصالت چکها اقدام به پرداخت آنها میکردند، قرار جلب به دادسی و کیفرخواست صادر شد و پرونده این افراد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور از طریق شبکه کلاهبرداری و قاچاق ارز و پولشویی، به دادگاه ارسال شد. پایان پیام/
16:05 - 12 تیر 1402