اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

دشت دومین مدال تورنمنت اروپا توسط بانوی مازنی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار مازنی به دومین مدال برنز تورنمنت قهرمانی آزاد اروپا دست یافت.

دشت دومین مدال تورنمنت اروپا توسط بانوی مازنی

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، رزا ابراهیمی تنها نماینده مازندران در تیم ملی پاراتکواندو کشورمان با حضور در ۲ تورنمنت قهرمانی آزاد موفق به کسب ۲ مدال ارزشمند برنز شد.

۲ دوره مسابقات قهرمانی آزاد اروپا طی روزهای جمعه ۹ تیر ماه و یکشنبه ۱۱ تیرماه به میزبانی فرانسه در شهر «مونتقژی» برگزارشد.

در دومین تورنمنت فرانسه ۱۳۰ تکواندوکاران از ۳۱ کشور جهان حضور پیدا کردند که رزا ابراهیمی در نیمه نهایی نتوانست از سد حریف ترکی خود بگذرد با قبول شکست مقابل «غمزه گرودل» برای دومین بار بر سکوی سوم قهرمانی آزاد اروپا ایستاد و به کار خود پایان داد.

نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم کشورمان در دیدار نخست نماینده مکزیک را در راند طلایی شکست داد و در نیمه نهایی مقابل «غمزه گرودل» از ترکیه در راند طلایی بازی را واگذار کرد و برنزی شد.

در پایان این رقابت ها تیم ایران پس از ترکیه (۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز) به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. تیم های مکزیک و بریتانیا نیز پس از ایران دوم و سوم شدند.

پایان پیام /۸۶۰۵۹

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول