مصدومیت ۱۸ نفر بر اثر واژگونی مینی بوس در محور ورامین به قرچک
سرپرست اورژانس تهران گفت: ۱۸ نفر بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ورامین به قرچک مصدوم شدند.
به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس تهران اظهار کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه مینی بوس در محور ورامین به قرچک ۱۸ نفر مصدوم شدند. وی گفت: در پی وقوع این حادثه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۴ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شده اند. پایان پیام/
11:34 - 13 تیر 1402