تلاش پلیس برای دستگیری قاتل فراری در کرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه گفت: تلاش برای دستگیری قاتلی که ۳ نفر را با شلیک گلوله در منطقه میان‌دربند به قتل رسانده؛ همچنان ادامه دارد.
سرهنگ علیرضا دلیری، فرمانده انتظامی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روزهای گذشته ۳ نفر بدلیل شلیک گلوله در منطقه میان‌دربند کشته شدند. وی افزود: درگیری  بین آنان قدیمی و بنابر اظهارات اهالی منطقه، بر سر چرای دام بوده است. فرمانده انتظامی کرمانشاه در پایان، گفت: قاتل فراری بوده اما شناسایی و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد. پایان پیام/پ
قتل
13:30 - 13 تیر 1402

2 بازنشر
34 بازدید



1 پاسخ