اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براساس تاکیدات مقام معظم رهبری دنبال می‌کند

نماینده قروه و دهگلان در مجلس گفت: مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براساس تاکیدات مقام معظم رهبری به جد دنبال می‌کند و اصلاح این ساختار موجب می‌شود منابع و مصارف ابلاغی تقریبا 100 درصد اتفاق بیفتد.

مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براساس تاکیدات مقام معظم رهبری دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، پرویز اوسطی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان کردستان اظهار کرد: همت و همیتی که برای کار و تلاش در استان کردستان در بین مجموعه مدیریتی وجود دارد ستودنی است و امیدواریم بتوانیم روند رشد و توسعه استان را شتاب ببخشیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سازمان برنامه‌ریزی پیشگام در فرایند توسعه استان است و باید تمام توان این سازمان در مسیر تسهیلگری در بخش توسعه بکار گرفته شود.

وی افزود: امسال سه نماینده استان کردستان در کمیسیون تلفیق بودجه حضور داشتند تلاش‌هایی صورت گرفت و با پیگیری‌های استاندار، کردستان به 14 رتبه ارتقا پیدا کرد که این جای امیدواری دارد.

وی با اشاره به اینکه مجلس موضوع اصلاح ساختار بودجه را براساس تاکیدات مقام معظم رهبری به جد در کشور دنبال می‌کند، اذعان کرد: اصلاح این ساختار موجب می‌شود منابع و مصارف ابلاغ شده تقریبا 100 درصد اتفاق بیفتد.

اوسطی خاطرنشان کرد: اصلاح ساختار بودجه بسیاری از مشکلاتی که در گذشته وجود داشت را رفع و منابع و مصارف همخوانی پیدا می‌کند و دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی مناسب کارها را جلو ببرند.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه اختیار جابجایی 20 درصد اعتبارات پروژه‌ها را دارد این کار موجب می‌شود پروژه‌هایی که اعتبار ندارند به نوعی پیش بروند.

نماینده شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در ادامه اعلام کرد: چون بخش عمده‌ای از اعتبارات ما ملی است و روش و فرایند مشخص ندارد اگر دنبال نکنیم احتمال دارد سهم منابع ملی استان قربانی شود.

اوسطی عنوان کرد: باید برای افزایش سهم اعتبارات استان تلاش جمعی داشت،باید همدلی و همراهی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مانده وجه مصرف نشده از دیگر نکاتی است که باید برای آن برنامه ریزی و دلایل آن احصا شود.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول