توقیف شناور حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق در خلیج فارس توسط سپاه

نیروی دریایی سپاه یک شناور حامل یک میلیون لیتر سوخت قاچاق را در خلیج فارس توقیف کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شناور حامل ۹۰۰ تن سوخت قاچاق با ۱۲ خدمه توسط شناورهای گشت دریایی نیروی دریایی سپاه در خلیج فارس با حکم قضایی توقیف شد. هنوز جزئیاتی از توقیف این شناور منتشر نشده است. به گزارش فارس، نیروی دریایی سپاه در ماموریت‌های مختلفی با حکم قضایی اقدام به توقیف شناورهای حامل سوخت قاچاق در خلیج فارس کرده که در سال ۱۴۰۱ بیش از ۵۰ میلیون لیتر سوخت قاچاق از این محل به منابع ملی کشورمان بازگشته است. هر تن گازوییل حدود ۱۱۹۰ لیتر است و محموله‌های سوخت قاچاق در خلیج فارس عمدتا از نوع گازوییل هستند. پایان پیام/
نیروی دریایی سپاه
00:52 - 16 تیر 1402

2 بازنشر
75 بازدید



1 پاسخ