اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول‌آفرین است

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه فعالیت های آموزش و پرورش باید بر اساس منطق و بر پایه تعهد به اصول باشد، گفت: اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول‌آفرین است.

اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول‌آفرین است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هاشم ناظمی‌جلال در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سروآباد با اشاره به نگاه واحد به جریان تعلیم و تربیت، اظهار کرد: شناخت مناسب تعلیم و تربیت، لازمه گفتمان‌سازی تفکر سیستمی است.

 وی آموزش و پرورش، شورای آموزش و پرورش را محل توجه به مسائل تربیتی عنوان کرد و با بیان اینکه با وجود متمرکز بودن بسیاری از فعالیت‌های آموزش و پرورش، می شود در شهرستان نیز به برخی از مشکلات و فعالیت‌ها پرداخت، گفت: انتظار داریم فرمانداران شهرستان‌ها با توجه به گستردگی آموزش و پرورش، تمام تلاش خود را در جهت عنایت ویژه به تعلیم و تربیت صرف نمایند.

ناظمی‌جلال با اشاره به توسعه علمی به عنوان زیربنای توسعه همه جانبه، آموزش و پرورش را محل توجه به این رویکرد دانست و افزود:معلم رکن اصلی در توسعه و ارتقای جامعه است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در ادامه انجمن اولیاء و مربیان را از ارکان اساسی مدرسه عنوان کرد و با اشاره به جایگاه آن در تعلیم و تربیت، بر مشارکت حداکثری و فعالیت این انجمن تاکید کرد و از نمایندگان آن خواست، زمینه را برای همراهی موثر آن با فرهنگیان فراهم نمایند.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه سیستم آموزش و پرورش سیستمی بسیار سالم است، حساسیت مخاطبان در توجه به آن را با اهمیت ارزیابی کرد و افزود: تمام فعالیت های آموزش و پرورش باید بر اساس منطق و بر پایه تعهد به اصول باشد.

 اقدامات دولت سیزدهم در حوزه آموزش و پرورش تحول آفرین است

ناظمی‌جلال اقدامات اخیر دولت سیزدهم در آموزش و پرورش را بسیار جدی و تحول آفرین بیان کرد و با اشاره به رتبه بندی فرهنگیان، طرح شهید سلیمانی، تجهیزات مدارس و هنرستان‌ها و توجه ویژه به دانشگاه فرهنگیان؛ ابراز امیدواری کرد با شروع این فعالیت‌ها مسیر آموزش و پرورش هموارتر شود.

وی در پایان از مجموعه همکاران فرهنگی شهرستان سروآباد خواست مدیریت این شهرستان را در حل مسائل و مشکلات پیش روی آن کمک نمایند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول