اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

کارواش مجانی در سی‌سخت به حساب آبفا+ فیلم

علی‌رغم تغییر جدی و اساسی در رویه کاری آب و فاضلاب دنا، اما هنوز شکستگی هایی در شبکه آبرسانی شهر سی سخت وجود دارد که با وجود عمر چند ماهه، از دید آب و فاضلاب به دور می ماند.

کارواش مجانی در سی‌سخت به حساب آبفا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، برخی شکستگی های موجود شبکه آب در شهر سی سخت تبدیل به کارواش رایگان برای رانندگان شده است.

علی‌رغم تغییر جدی و اساسی  در رویه کاری آب و فاضلاب دنا اما متاسفانه هنوز شکستگی هایی در سطح شهر سی سخت وجود دارد که عمری چند ماهه دارد و از دید آب و فاضلاب به دور می ماند.

طبق گفته مغازه داران و اهالی خیابان مطهری، شکستگی خط لوله آب بیش از یک ماه است که چندین اینچ آب شرب در حال به هدر رفتن است که به رغم تماس های مکرر با مسئولین آب و فاضلاب متاسفانه تاکنون ترتیب اثری داده نشده است و باعث فوران شده است.

یکی از این شکستگی ها حدفاصل چهار راه ولی عصر تا کوچه مدرسه زینب است که تبدیل به کارواشی رایگان برای برخی رانندگان شده است که در مدت زمان کمتر از پنج دقیقه چندین خودرو برای کارواش ماشین خود به صف شدند.

این روزها که تنش بی آبی بی داد می کند چرا باید چنین شکستگی هایی باعث هدر رفت آب شرب شهر شود که می طلبد مسئولین آب و فاضلاب نسبت به ترمیم این شکستگی ها اقدامی جدی کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول