اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

درخشش دارترهای خراسان‌جنوبی در المپیادورزشی دانشگاه های کشور

در ششمین المپیاد ورزش همگانی موسسات آموزش عالی کشور تیم دارت دانشجویان دختر دانشگاه پیام خراسان جنوبی از سد تیم‌های دانشگاه‌های تهران و ایلام گذشت.

درخشش دارترهای خراسان‌جنوبی در المپیادورزشی دانشگاه های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دارترهای خراسان‌جنوبی در ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور خوش درخشیدند.

 این ماراتن ملی فرهنگی و ورزشی دانشگاهی با حضور ۳۵ تیم از سراسر کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اراک برگزار می‌شود.

تیم دارت دانشجویان دختر دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی به نمایندگی از موسسات آموزش عالی استان در ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر کشور سیبل رقابت‌ها را نشانه‌گیری کرد.

سیده ملیحه قریشی‌زادگان از طبس گلشن، حانیه اباذری از بیرجند و صفیه جمشیدی‌مقدم از طبس با سرپرستی ریحانه واله در قالب تیم دارت دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در نخستین بازی خود در مصاف با تیم دانشگاه ایلام ۸ بر صفر به پیروزی رسید و سپس با نتیجه ۷ بر یک از سد دانشگاه تهران گذشت.

دارترهای شایسته دانشگاه پیام نور خراسان‌جنوبی در سومین رویارویی خود با تیم دانشگاه فردوسی مشهد ۴ بر۴ به نتیجه مساوی رضایت داد و در ادامه تیم دانشگاه زابل را با نتیجه ۷ بر ۱ از پیش‌رو برداشت.

نماینده‌ موسسات آموزش عالی خراسان جنوبی در مسابقات دارت ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه های کشور از گروه خود با رتبه اول بالا آمد و به  مرحله یک شانزدهم رقابت‌ها صعود کرد.

تیم دارت بانوان دانشگاه پیام نور خراسان جنوبی در مرحله یک شانزدهم این ماراتن فرهنگی ورزشی موسسات آموزش عالی کشور با دانشگاه فرهنگیان گلستان ۴ بر۴ مساوی شد و به لیگ طلایی رقابت‌ها راه پیدا کرد و در جایگاه نهم ششمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه های کشور قرار گرفت.

پایان پیام/۶۹۰۱۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول