اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| توقیف 69 خودرو و موتورسیکلت هنجار شکن و توقیف کامیون‌های حامل مرغ قاچاق

در بسته خبری امروز حوادث خراسان جنوبی اخبار کشف ۱۶ راس احشام قاچاق در زیرکوه، توقیف ۶۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن، دستگیری یک متهم با ۷۰ کیلو تریاک و توقیف کامیون‌های حامل مرغ قاچاق در قاین را مرور می‌کنیم.

بسته خبری حوادث خراسان جنوبی| توقیف 69 خودرو و موتورسیکلت هنجار شکن و توقیف کامیون‌های حامل مرغ قاچاق

خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ در بسته خبری امروز حوادث خراسان جنوبی اخبار کشف ۱۶ راس احشام قاچاق در زیرکوه، توقیف ۶۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن، دستگیری یک متهم با ۷۰ کیلو تریاک و توقیف کامیون های حامل مرغ قاچاق در قاین را مرور می کنیم.

کشف ۱۶ راس احشام قاچاق در زیرکوه

سرهنگ هادی سلیمانی، فرمانده انتظامی زیرکوه امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، ماموران انتظامی این شهرستان هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

وی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از وانت پیکان، ۱۶ راس گوسفند قاچاق که فاقد هرگونه مجوز دامپزشکی بود را کشف کردند. 

وی با بیان این که کارشناسان ارزش ریالی احشام قاچاق کشف شده را بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند افزود: در این رابطه ۲نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 
 
 توقیف ۶۹ دستگاه خودرو و موتورسیکلت هنجارشکن 

 سرهنگ علیرضا عباسی، رئیس پلیس راهور خراسان جنوبی هم ضمن اشاره به اجرای ۴ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با محوریت برخود با وسایل نقلیه متخلف از ابتدای سال تاکنون اظهارداشت: در پی مطالبات مردمی در خصوص برقراری نظم جامعه و ایجاد آرامش خصوصا در ایام تعطیل و شب در تفرجگاه ها و پارک ها، ماموران پلیس راهور با همکاری مأموران انتظامی شهرستان بیرجند، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را به مدت ۲ روز در سطح این شهرستان اجرایی کردند. 

وی بیان داشت: در اجرای این طرح با خودروها و موتورسیکلت هایی که در ساعات پایانی شب با انجام حرکات نمایشی، تولید صدای ناهنجار و داشتن چراغ های غیر مجاز و رانندگی با سرعت های بالا در برخی نقاط شهر بیرجند، باعث سلب آسایش و امنیت شهروندان می شدند برخورد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی با بیان این که ماموران پلیس در اجرای این طرح، ۴۳ دستگاه خودرو و همچنین ۲۶ دستگاه موتورسیکلت هنجار شکن و متخلف ضمن اعمال قانون برابر دستور مقام قضائی به مدت ۲۰ روز در پارکینگ توقیف و در پایان پس از رفع نقص و انجام سیر مراحل قانونی خودرو آزاد می شود تصریح کرد: خودروهایی که سابقه قبلی در این خصوص داشته باشند به مدت ۳۰ روز در پارکینک توقیف می شوند. 
 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خراسان جنوبی ضمن تأکید بر این که این طرح به صورت مستمر ادامه خواهد داشت افزود: امیدواریم تمامی رانندگان با رعایت قانون و احترام به حقوق دیگران باعث کاهش سوانح و حوادث ترافیکی در سطح شهر شوند و همشهریان در صورت مشاهده رانندگی هنجارشکنانه بلافاصله مراتب را به پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

دستگیری یک متهم با ۷۰ کیلو تریاک در قاین

 سرهنگ محمود زال بیکی، فرمانده انتظامی شهرستان قاینات نیز به رسانه ها گفت: ماموران انتظامی این شهرستان  اخباری مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در محورهای مواصلاتی این شهرستان توسط سوداگران مرگ دریافت کردند که بررسی موضوع و دستگیری متهمان را در دستور کار خور قرار دادند. 

وی بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان قاین با همکاری مشترک با پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان جنوبی هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک وانت نیسان مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو ، ۷۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک متهم دستگیر کردند. 

سرهنگ زال بیکی افزود: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد. 
 
کامیون های حامل مرغ قاچاق در قاین توقف شدند 

فرمانده انتظامی قاینات ادامه داد: ماموران پاسگاه ولی عصر عج  این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و طیور، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به ۲ دستگاه کامیون بنز مشکوک شدند و خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی بیان داشت: مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از کامیون ها، ۲ هزار و ۷۵۱ قطعه مرغ قاچاق که فاقد مجوز بهداشتی بود کشف کردند که ارزش ریالی طیور قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: ماموران در این رابطه ۲ خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند. 
 
پایان پیام/۶۹۰۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول