اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

اختصاص 23هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن فیروزه

فرماندار فیروزه از پیشرفت طرح مسکن ملی در شهر و روستاهای فیروزه خبر داد و گفت: 23هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن این شهرستان تامین شده است.

اختصاص 23هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن فیروزه

مهدی باغیشنی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد:  یکی از مهمترین اقدامات دولت تأمین مسکن متقاضیان در حوزه شهر و روستا است که با پیگیری‌های انجام شده موفق شدیم۲۳هکتار از اراضی شهر فیروزه را جهت ساخت مسکن تامین کنیم البته برای تامین این زمین ها کمیسیون‌های تخصصی برگزار شده و با تکمیل استعلامات قابل بهره‌برداری خواهد بود.

وی افزود: همچنین ۴هکتار زمین از اراضی ملی شهر همت آباد و 21 هکتار از اراضی گرماب تامین شده است و در حال آماده‌سازی زیرساخت‌ها و تحویل آن به شهروندان هستیم.

فرماندار نیشابور تصریح کرد: همچنین در ادامه پیگیری الحاق زمین به محدوده روستاها، مشکل اراضی ملی در روستاهای ملخدره و حصارنو‌ رفع شده است.

باغیشنی با بیان اینکه بزودی زمین‌ها به متقاضیان واگذار و برای اخذ تسهیلات مسکن به بانک معرفی می‌شوند، ابراز کرد: افرادی که در سال ۱۳۹۸ از زمین‌های الحاق شده به محدوده طرح هادی روستاها دریافت کرده‌اند، نسبت به ساخت مسکن و استفاده از تسهیلات اقدام کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به کمبود زمین در برخی روستاها، مالکین بافت‌های فرسوده نیز می‌توانند با مراجعه به بنیاد مسکن انقلاب فیروزه از تسهیلات نوسازی بافت فرسوده مسکن استفاده کنند.

فرماندار نیشابور با اشاره به اینکه شهروندان برای ساخت، وام ۵۵۰میلیون تومانی دریافت خواهند کرد، عنوان کرد: در حوزه مسکن روستایی در چندین روستا که زمین ملی وجود دارد کار الحاق به محدوده برای واگذاری همراه با تسهیلات وام در حال انجام است.

پایان پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول