اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

فعال بودن گشت ارشاد مدیران برای کاهش استفاده از خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: در خصوص کاهش استفاده از خودروهای اداری تذکرات لازم داده شده است.

فعال بودن گشت ارشاد مدیران برای کاهش استفاده از خودروهای دولتی در ساعت غیر اداری

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم در جمع خبرنگاران به برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هفته احیاء اشاره کرد و گفت: شعار این هفته امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و جامعه متعالی تعریف شده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد بر پیگیری تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری تاکید کرد و گفت: جایگاه تشکل‌های مردمی مشخص شود.

وی در خصوص تشکیل قرارگاه گشت ارشاد مدیران در راستای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت:  یکی از مواردی که ستاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری  پیگیری می‌کند از بین بردن فاصله طبقاتی و مبارزه با اشرافی‌گری است.

وی ادامه داد: یکی از موارد استفاده ناصحیح از بیت‌المال در خودروهای اداری است که سهل انگاری زیادی صورت می‌گرفت که با این قضیه مقابله کردیم و نشست‌هایی هم در این راستا با دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

پیش قدم بیان کرد: یکی از منکرات در حوزه بیت‌المال همین موضوع استفاده از خودروهای دولتی است که با کارهای انجام شده به شدت در حال کاهش است‌.

وی بیان کرد: یکی از معضلات در ادارات عدم بهره‌وری صحیح از وقت در ادارات است، هدر روی وقت مردم یک منکر است و اینکه برای انجام کار یک فرد امروز و فردا کنند که فرد متولی حضور ندارد که پذیرفتنی نیست و باید سایر کارمندان به کار مردم رسیدگی کنند تا معطل نشود.

پیش‌قدم در ادامه با بیان اینکه در زمینه  حجاب و عفاف رویکرد فرهنگی در نظر گرفته شود، افزود: یکی از هیات‌های عزاداری در مکان گردشکری اقدام به برپایی خیمه عزای امام حسین(ع) کرده و از این طریق برای مبارزه با بی‌حجابی و مقابله با بی حجابی ورود کرده، لذا تنها با کار سلبی نمی‌شود امر به معروف و نهی از منکر کرد.

وی با اشاره به اینکه شیوه تذکر صحیح را دنبال می‌کنیم و کلاس‌های آموزشی برای نحوه تذکر خیرخواهانه آموزش داده شود، گفت:بی حجابی در ادارات وجود ندارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول