مادر شهیدان سیدجلال و سید جمال عسکری آسمانی شد
مادر شهیدان سید جلال و سید جمال عسکری از شهدای دفاع مقدس آسمانی شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، مادر شهیدان سید جلال و سید جمال عسکری از شهدای دفاع مقدس به دلیل کهولت سن آسمانی شد و به دیار حق شتافت. حاجیه خانم شهربانو برادرانکناری مادر صبور شهیدان سید جلال و سید جمال عسکری روز شنبه ۳۱ تیرماه و در سن ۸۴ سالگی ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. این بانوی مقاوم و ایثارگر در راه دفاع از میهن اسلامی از عزیزترین سرمایههای خویش گذشت و فرزندان خویش را در مسیر پاسداشت آرمانهای انقلاب اسلامی و ارزشهای والای الهی هدیه کردو پس از سالها ایستادگی و مقاومت در برابر این رنج جانکاه به فرزندان شهیدش پیوست. مراسم تشیع پیکر این مادر صبور روز یکشنبه یکم مرداد ماه ساعت ۹:۳۰ از حوزه بسیج روبروی آموزش پرورش به سمت گلزار شهدای تکیه معصومزاده فریدونکنار برگزار میشود. سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران این ضایعه را به جامعه معزز شاهد و ایثارگر، به ویژه خانواده و بستگان مرحومه تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای این مادر صبور همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر مسألت کردند. شهید سید جلال عسکری ۲۸ آذر ماه سال متولد ۱۳۴۷ و در تاریخ دهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه فاو و شهید سید جمال عسکری ۱۹ مهرماه سال ۱۳۴۶ متولد در تاریخ ۲۶ اسفند ماه سال ۱۳۶۶ در منطقه مریوان و در عملیات والفجر ۱۰ به درجه رفیع شهادت نائل شدند. پایان پیام/۸۶۰۳۴/م
06:13 - 1 مرداد 1402