اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کارگران سیمان آباده باز هم اسیر بدعهدی مدیرعامل شدند

فرماندار آباده چندی پیش وعده پرداخت معوقات حقوقی کارگران سیمان آباده تا پایان سال ۱۴۰۱ را در نیمه مرداد داد. این در حالی است که از اول سال ۱۴۰۲ اکثر کارگران این کارخانه هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند، یعنی اگر معوقات قبلی هم پرداخته شود باز معوقات جدیدی اضافه شده است و درب مشکلات کارگران این کارخانه بر روی همان پاشنه می‌چرخد!

کارگران سیمان آباده باز هم اسیر بدعهدی مدیرعامل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از آباده، سال گذشته بود که مدیرعامل کارخانه سیمان آباده در جلسه‌ای با فرماندار آباده وعده داد که دیگر به معوقات کارگران این کارخانه اضافه نمی‌شود و تمامی حقوق‌ها منظم پرداخت می‌شود.

پیوند زین‌العابدین با دادن این وعده از مسئولین درخواست حمایت برای پرداخت معوقات قبلی کارگران را داشت تا با پرداخت شدن آن، کارگران دیگر هیچ معوقه حقوقی نداشته باشند.

فرماندار آباده نیز در آن جلسه از خبرنگاران خواست اخبار مثبتی را از این کارخانه منتشر کنند تا بارقه امیدی در دل کارگران کارخانه سیمان آباده ایجاد شود.

میثم خداداد همچنین در روز کارگر گفت تمامی معوقات این کارگران تا پایان خردادماه ۱۴۰۲ پرداخت می‌شود، بعد از پرداخت شدن بخشی از آن در اواسط اردیبهشت ماه، حال تا نیمه مردادماه قرار بر پرداخت معوقات حقوقی کارگران تا پایان ۱۴۰۱ شده است.

مدیرعامل کارخانه سیمان باز هم به وعده خود عمل نکرد

اما متاسفانه این اخبار خوش برای کارگران به درازا نکشید و آن‌ها شاهد پرداخت نشدن حقوق خود در سال ۱۴۰۲ بودند به طوری که از اول سال تا کنون اکثر آن‌ها هیچ حقوقی دریافت نکرده‌اند.

حال اگر معوقات قبلی کارگران در نیمه مرداد پرداخت شود معوقات جدیدی برای کارگران ایجاد شده است و درب مشکلات آن‌ها بر روی همان پاشنه می‌چرخد، مدیر عامل این کارخانه باز به وعده خود عمل نکرد و باز هم شاهد قصه پرغصه هرساله کارگران سیمان  هستیم.

فرماندار آباده تا کی از مدیرعامل سیمان حمایت می‌کند؟

فرماندار شهرستان آباده سال گذشته در مصاحبه‌ای تمامی مشکلات کارخانه سیمان آباده را به دلیل مدیریت ضعیف این کارخانه خواند و به انتقاد جدی از مدیرعامل این کارخانه پرداخت، اما بعد از گذشت مدتی به یکباره تغییر رویه داد و به حمایت از این مدیرعامل پرداخت.

حال باید دید میثم خداداد بعد از اینکه مدیرعامل کارخانه سیمان به وعده خود پایبند نبود به حمایت‌های خود ادامه خواهد داد؟

گفتنی است مشکلات کارگران این کارخانه سالیان درازی است که ادامه‌دار می‌باشد و تمام کارشناسان نیز این مشکلات را صرفا به دلیل ضعف مدیریت مدیرعامل این کارخانه بیان می‌کنند. 

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول