اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امام جمعه پردیس: مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود

امام جمعه پردیس گفت: تحویل واحدهای مسکن مهر، احداث مترو، گاز مجتمع هسا(الغدیر)، اسناد مالکیتی بومهن، جاجرود و سعیدآباد و سایر مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود.

امام جمعه پردیس: مشکلات پردیس باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس بعدازظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه شهرستان پردیس که در میدان عدالت پردیس و با عنوان نماز جمعه عاشورایی و با حضور پرشور عزاداران و نمازگزاران برگزار شد، اظهار کرد: از تمام هیئات‌ شهرستان، که با تمام توان و همت فراوان به عزاداری پرداخته و امروز در این نمازجمعه‌ عاشورایی حضور به هم رسانده‌اند و تمامی ادارات که برای برپایی این مراسم تلاش کردند تشکر و قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به شهادت امام حسین(ع) گفت: نمازجمعه و عاشورا دو عامل فضیلت و برتری امت پیامبر(ص) بر دیگر امت‌ها است و در طرح نه به محرم که دشمنان برنامه ریزی کرده بودند، با حضور پرشور هم‌وطنان این خیال باطل شد.

امام جمعه پردیس بیان کرد: ظهر عاشورا تمام شد اما در ادامه باید جهاد تبیین و زنده نگه‌داشتن خط فکری عاشورا را که به زعامت امام سجاد(ع) و پرچم‌داری حضرت زینب(س) آغاز شد و تا روز قیامت ادامه دارد، پی بگیریم.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز هم وظیفه ما است که با جهاد تبیین، غفلت‌زُدایی و جهل‌زُدایی کنیم، ابراز کرد: این ملت عزادار حسین(ع) بی‌حجابی ها را تحمل نمی‌کنند.

امام جمعه پردیس با اشاره به مطالبه‌ مردم و بانوان باغیرت پردیس از مسوولان عنوان کرد: با کسانی که از روی علم و عمد، خود را در اختیار دشمنان ملت ایران قرار داده‌اند و در جامعه به‌دنبال هنجارشکنی هستند و مشکلاتی را درست می‌کنند و به راحتی به ارزش‌ها و مقدسات می‌تازند، مسوولان باید برخورد قاطع داشته باشند و قانون محکمی را وضع کرده و نگذارند به‌راحتی به رفتارهای ضداخلاقی خود ادامه دهند.

حجت الاسلام حسینی اضافه کرد: مسوولان در رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و مسکن و مبالغ سنگین اجاره‌بها و رهن مسکن که مردم را بسیار رنج می‌دهد، سرعت را بالا ببرند تا زودتر مردم را از زیر بار فشار اقتصادی نجات دهند.

وی تصریح کرد: تعداد دیگری از مشکلات مانند تحویل واحدهای مسکن مهر، ایجاد خدمات روبنایی و زیر بنایی و مورد نیاز ضروری مردم؛ احداث مترو، گاز مجتمع هسا(الغدیر)، اسناد مالکیتی بومهن، بخش جاجرود و سعیدآباد که مشکلات فراوانی دارند باید توسط قوای سه گانه پیگیری شود.

امام جمعه پردیس تاکید کرد: مسوولان باید بیشتر راجع به شهرستان مطالعه و بررسی کنند و راهکار قانونی پیدا کنند و این مشکلات را با سرعت حل کنند درغیر اینصورت این مشکلات عمق پیدا کرده و کار را سخت و آسیب زننده‌تر می‌کند و شاید در برخی از این‌ها نیز قابل جبران نباشد.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول