اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

صدور ۲۷ اخطاریه پلمب برای واحدهای متخلف در ۴۸ ساعت گذشته

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اجرای طرح نظارت بر واحد های صنفی طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح شهر کرج، گفت: در این طرح از ۳۰ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که منجر به صدور ۲۷ اخطاریه و پلمب ۳ واحد صنفی شد.

صدور ۲۷ اخطاریه پلمب برای واحدهای متخلف در ۴۸ ساعت گذشته

محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در راستای ایفای نقش نظارتی پلیس، اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز با اجرای طرح بازدید از واحدهای صنفی، برخورد با اصناف هنجارشکن و قانون گریز را در دستورکار قرار داد.

وی افزود: در این طرح از ۳۰ واحد صنفی از قبیل سفره خانه‌ها و کافی شاپ‌ها بازدید که منجر به صدور ۲۷ اخطاریه شد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه از پلمب ۳ واحد صنفی خبر داد و گفت: این واحدهای صنفی به تذکرهای قبلی پلیس توجهی نکرده و بر انجام تخلفات خود اصرار داشتند.

نادربیگی در پایان با اشاره به تداوم اجرای طرح‌ بازدید از واحدهای صنفی در سطح استان البرز، خاطرنشان کرد: پلیس با مالکین و متصدیان واحدهای صنفی که اقدام به قانون شکنی، ترویج فرهنگ بیگانه و تخطی از مقررات صنوف کنند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول