اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

فارس من|مطالبه برای رسیدگی به عدم تحویل خودرو «ام جی 360»به مشتریان

متقاضیان خرید خودرو «ام جی 360» از شرکت آذویکو، با بیان اینکه با گذشت بیش از 5 سال از زمان ثبت‌نام برای خرید این خودرو هنوز خودرویی تحویل نگرفته‌اند از مسئولان مربوطه خواستند تا به این موضوع رسیدگی شود.

فارس من|مطالبه برای رسیدگی به عدم تحویل خودرو «ام جی 360»به مشتریان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، مخاطبان خبرگزاری فارس با ثبت پویشی با عنوان «درخواست رسیدگی به عدم تحویل ام جی 360 از سال 97 » عنوان کردند متقاضیان خرید این خودرو از شرکت آذویکو با وجود انعقاد قرارداد قطعی مبنی بر خرید خودرو و پرداخت  نیمی از وجه خرید خودرو به خودروساز تاکنون خودرویی تحویل نگرفته‌اند. 

یکی از مخاطبان خبرگزاری فارس در این رابطه به خبرنگار فارس، گفت: هزاران نفر، در بازه زمانی اردیبهشت تا 15 خرداد 97 (دوران وضع تحریم‌های ناعادلانه آمریکا علیه ایران)  اقدام به ثبت نام برای خرید خودروی ام‌جی 360 از شرکت صنعت خودرو آذربایجان «آذویکو» با قیمت قطعی و سررسید تحویل 100، 120 و 140 روزه کردند که 50 درصد قیمت خودرو به صورت نقد در زمان ثبت نام توسط شرکت از حواله‌داران گرفته شد.

وی اظهار داشت:  شرکت آذویکو با ادعای اینکه تحریم‌ها هیچ تاثیری در تحویل خودروها ندارد و به اندازه چندین برابر پیش فروش‌ها قطعه در داخل کشور وجود دارد، اقدام به پیش فروش هزاران دستگاه خودرو کرد. 

این مخاطب خبرگزاری فارس بیان داشت: طی سال‌های گذشته خریداران این خودرو  همواره موضوع را از مراجع ذیصلاح پیگیری کردند اما به نتیجه نرسیدند و هیچ خودرویی به آنها تحویل نشود.

وی افزود: حالا پس از گذشت بیش از 5 سال از موعد تحویل خودروها، این شرکت 2 ماه پیش به تعدادی از خریداران مبلغ 50 میلیون تومان پیش پرداخت خرید خودرو که 5 سال پیش متقاضیان خرید خودرو مذکور به خودروساز داده بودند را بدون در نظر گرفتن خسارت و یا سود، پس داده است و به این ترتیب نه تنها بعد از گذشت بیش از 5 سال خودرویی تحویل نگرفتیم بلکه بر اثر تورم ارزش پولمان نیز از بین رفته است و با 50 میلیون تومان امکان خرید هیچ خودرویی را نداریم ضمن اینکه هنوز این پول به تعدادی از خریداران عودت داده نشده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول