توقیف دو شناور غیر مجاز در آبهای لنگه

فرمانده پایگاه دریابانی بندر لنگه از توقیف ۲ فروند  لنج غیرمجاز و فاقد مدارک هویتی در حوزه استحفاظی این پایگاه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرهنگ حمید حاتمی فرمانده پایگاه دریابانی بندر لنگه امروز اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بندر لنگه با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت این شناورها غیرمجاز بی هویت مطلع شدند. وی ادامه داد: مرزبانان برای بررسی و پیگیری موضوع به محل اعلامی اعزام شدند که پس از دقایقی گشت زنی ۲فروند لنج را که از سمت ساحل به سمت عمق دریا در حال حرکت بود را مشاهده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.  فرمانده پایگاه دریابانی بندر لنگه با بیان اینکه شناور های توقیفی فاقد هر گونه مدارک هویتی بودند ، گفت: ۴ متهم در این زمینه دستگیر شده است. سرهنگ حاتمی با اشاره به اینکه مرزبانی مسئولیت امنیت دریا و مرزهای دریایی را برعهده دارد، اضافه کرد: دریادلان پایگاه دریابانی بندر لنگه با قاطعیت و اشراف کامل بر مرزهای آبی این خطه از میهن اسلامی نظارت کامل دارند و مقابله با افراد سودجو را در دستور کار خود قرار داده‌ اند. پایان پیام/
دریا
11:18 - 10 مرداد 1402

2 بازنشر
54 بازدید



1 پاسخ